/Files/images/grupi/grupa_11/18.gif

Осінь, осінь! Ти чарівна! Золотава і мінлива!

"Мовляночка" осінь вітала!

Діти 11 групи запросили своїх гостей та батьків до лісової аптеки Тітоньки Бджоли, навчали всіх присутніх здорового способу життя та які лікарські рослини допоможуть при різних захворюваннях. Так, ніжку Коника лікували цілющою маззю з каштанів, а горлечко Півника – чаєм з ягід калини. Крім цього діти співали нові пісні, та грали в нові цікаві ігри. Свято пройшло дуже весело, а перевтілитися в ролі казкових персонажів – допомогли яскраві костюми: «горішків», «грибочків», «слив», «півника та курочки», «коника», «гусенички», «бджілки» та інші. Крім того діти виконували парні таночки та таночок з хусточками, хороводи. Наприкінці свята Тітонька Бджола подарувала великий кошик яблук та соку.

Тиждень здоров’я у групі №11 пройшов весело та цікаво.

На скільки важливо турбуватися про власне здоров’я діти добре розуміють, можуть і розповісти, і намалювати:

/Files/images/grupi/grupa_11/1.jpg

Зі спортом в нашій групі дружать всі: і хлопчики, і дівчатка

/Files/images/grupi/grupa_2/2.jpg

А найкраще коли ми граємо разом і в змаганнях перемагає дружба:

/Files/images/grupi/grupa_2/3.jpg

Заняття з правового виховання у групі №11.

У групі №11 31 січня пройшло відкрите заняття вихователів ДНЗ з правового виховання «Правова абетка дошкільника», яке провела вихователь Біла І.М.

Мета заняття: формувати в дітей моральні уявлення про права людини; орієнтуватися в своїх правах та обов’язках, спонукати до їх старанного виконання; виховувати толерантне відношення та повагу до прав та свобод інших людей.

Вихователь запропонувала дітям провести в групі «Юридичну консультацію» для вихователів, на що діти із задоволенням відгукнулися.

/Files/images/grupi/grupa_11/нг1.jpg

Далі дітей чекала гра «Якщо право є в Законі, дружно плеснемо в долоні». Діти активно та вдумливо поставилися до запропонованої гри.

Потім «відвідувачі» консультації дізналися від дітей про право на ім’я,

право на сім’ю , право на освіту та про обов’язки дітей та дорослих.

За допомогою пантоміми дошкільники спробували показати педагогам, як треба відпочивати з користю для здоров’я та розуму.

/Files/images/grupi/grupa_11/ап2.jpg

Захід, що був проведений в групі, та вся робота з правового виховання направлена на те, щоб допомогти дітям зрозуміти, як важливо знати свої права та обов’язки, а також поважати та не порушувати прав інших.

/Files/images/grupi/grupa_11/ро3.jpg

Екскурсія до пожежної частини

Ми багато разів з дітьми говорили про вогонь, про його значення в житті людини, а також і про небезпеку від необережного або необачного поводження з ним.

І діти добре знають, що коли вогняна небезпека загрожує людині, то на допомогу завжди прийдуть пожежники – рятівники. Представники цієї професії хоробрі та мужні викликають захоплення і цікавість у дітей, тому звістка про те що нас чекає зустріч зі справжніми пожежниками була сприйнята з неабиякою радістю.

І ось ми на території пожежної частини нашого міста, поряд із “першим помічником” пожежного – пожежним автомобілем. Його дуже цікаво розглядати, навіть можна доторкнутися, зазирнути до кабіни водія, познайомитися з обладнанням машини, потримати справжній пожежний “рукав”, роздивитися захисний костюм вогнеборців, послухати захоплюючи історії про роботу пожежних.

/Files/images/пожарн.jpg

Можливо хтось із дітей в майбутньому і стане справжнім пожежником, але приміряти зараз справжній пожежний шолом цікаво всім.


/Files/images/пожарн1.jpg

В кінці нашого візиту ми подякували за цікаву екскурсію, пообіцяли, що будемо завжди пам’ятати про обережність у поводженні з вогнем.Так закінчилася наша подорож до пожежної частини. А коли ми повернулися до дитячого садка перше, що запитали діти: “ Коли ми ще підемо у гості до пожежних?

Консультація для батьків:

Похожее изображение"Готуємося в школу: чи правильно говорить ваша дитина?"

Понад 15% дітей початкової школи мають дефекти мовлення, що ведуть до хронічної безграмотності.

Для батьків часто залишається загадкою, чому в одного вчителя одні діти вчаться добре, а інші ніяк не можуть засвоїти навчальний матеріалі їх шкільний шлях виявляється тернистим і важким. При цьому батьків дуже дивує те, що в дошкільному віці їхня дитина , здавалася б, розвивалася цілком нормально і була “такою, як усі”. Лікарів уже давно непокоїть, що останніми десятиліттями в усьому світі постійно зростає кількість дітей з нерізко вираженими відхиленнями в мовленнєвому розвитку.(Це може побачити тільки фахівець).

У дитини може, наприклад, дещо запізнюватися поява фразового мовлення, затримуватися “дитяче” вимовляння деяких звуків, можуть спостерігатися окремі несправності у вживанні прийменників, узгодженні слів у реченнях тощо. Мовлення дитини при цьому цілком зрозуміле і не викликає в неї труднощів у спілкуванні. Із цієї причини в дошкільному віці незначні відхилення в мовленнєвому розвитку дитини зазвичай не турбують батьків. Але справа різко змінюється з початком шкільного навчання, коли до мовлення дітей починають висувати підвищені вимоги. Відставання (нехай навіть незначні) в мовленнєвому розвитку стають помітними вже на перших етапах навчання читання й письма. Багато хто з учнів із великими зусиллями опановує ці складні процеси, а надалі пише із безліччю специфічних помилок, які не вдається побороти звичайними шкільними методами. Знання граматичних правил тут не допомагає, до того ж дитина немовби “не вміє” ці правила застосовувати. Усе це ставить у глухий кут не тільки батьків, але й педагогів. Надалі справа ускладнюється тим, що до поганих оцінок додається відхилення в поведінці дитини.

Що ж лежить в основі такої специфічної безграмотності (дисграфії)? Частіше за все, причина одна – загальне недорозви- нення мовлення, але проявляється воно по-різному.

У когось можуть бути порушення компонентів мовлення, наприклад, граматичного ладу. Дитина пропускає прийменники, не договорює або перекручує закінчення, не узгоджує слова в реченнях. Вона може сказати: “Багато столах” або “Їдуть машин”. У декого й у 6 –7 років залишаються проблеми з вимовлянням. У дітей – дисграфіків часто порушений фонематичний слух. Вони прекрасно чують найменший скрип або шум, але при цьому не розрізняють слів “голос” і “колос”. Крім того, у дитини може бути незначний словниковий запас або незв’язне мовлення, вона не використовує прикметники або прислівники, замість іменників користується займенниками.

Мовлення розвивається паралельно з мисленням і “збій” у ньому свідчить про порушення вищих психічних функцій: пам’яті, сприйняття, уяви.

У якому віці батькам необхідно починати придивлятися, а точніше, прислухатися до мовлення дітей?

- Фахівці виділяють три критичні періоди. З року до двох формуються передумови мовлення і починається мовленнєвий розвиток.

У три роки до шести інтенсивно розвивається зв’язне мовлення. Якщо дитина в два роки не може скласти речення з двох – трьох слів – це вже привід для тривоги. Якщо у два – три роки малюк знає багато слів, але не може скласти з них фрази – це також ознака загального недорозвинення мовлення.

Розвивати мовлення допомагає гра.

У розвитку мовленнєвих творчих здібностей використовуються різні види ігор: дидактичні, театралізовані, сюжетно – рольові, ігри – фантазування.

Ігри фантазування.

Ігри фантазування являються найбільш ефективним засобом в розвитку творчості дитини. В даних іграх дошкільник має змогу грати зі словами, промовляючи низку звуків рідної мови, створює незвичайні слова, загадки, віршики, казки, оповідання. У грі фантазуванні дитина може проекспериментувати, багаторазово виконувати будь – яку дію, від якої вона отримує задоволення.

Зміст ігор фантазувань передбачає їх виконання на різних рівнях складності, що дає можливість диференціювати їх залежно від рівня розвитку кожної дитини, а також індивідуальних уподобань та інтересів.

До ігор фантазувань у мовленнєвій творчості відносять самостійне складання дітьми неймовірних історій, казок, загадок, забавлянок і промовлянок, оповідань.

Складання забавлянок і розповіданок – один із видів ігор фантазувань, що виявляється у самостійному складанні і відтворенні їх дітьми. Діти промовляють забавлянки і розповіданки за власною ініціативою, перебуваючи у стані збудження, емоційного підйому, при цьому вони ритмічно рухаються (підстрибують, виконують рухи руками, пальцями тощо). Крім того діти із задоволенням повторюють тексти, що раніше чули від дорослих, доповнюють, змінюють, тобто відтворюють їх творчо.

Складання загадок – ще один вид ігор фантазувань, який сприяє розвитку мовленнєвих творчих здібностей. При самостійному складанні дітьми загадок, дитина краще пізнає якості кожного предмета чи явища, набуває вміння найбільш точно і влучно дати йому характеристику.

За допомогою цього виду ігор у дітей формується лаконічність і правильність висловлювання, збагачення словника та формування здібності до римування.

Казки – розповідачки – один із найефективніших та найпоширеніших видів ігор фантазувань, який сприяє розвитку мовленнєвих творчих здібностей у старших дошкільників.

Дорослий пропонує дітям скласти казку за віршем або оповіданням, відповідно до теми відомої казки за опорними словами, схемами, малюнками.

Ігрова вправа “Доповни речення”.

Мета: розвиток уміння будувати речення зі словами – предметами, словами – ознаками, словами – діями.

Дітям пропонується продовжувити і закінчити розпочате речення, спираючись на навідні запитання. Наприклад: дорослий починає речення так: “Діти йдуть ... (Куди? Навіщо?)”.

Ігрова вправа “Закінчи сам”

Мета: розвиток у дітей уяви, казкової мови.

Вихователь розповідає дітям початок казки або оповідання, а дітям дається завдання продовжити або придумати кінцівку.

ДНЗ № 30Ми навчаємось залюбки, Ми розумні, дітлахи!/Files/images/grupi/grupa_11/multik-70.gifДНЗ № 30З мячиком кожний добре грає, Граючись всіх він новому навчає! ДНЗ № 30За круглим столом дітвора засідає, Зернятка, рослини - про все вона знає!ДНЗ № 30Навчально-розвивальне середовище групи сприяє всецілому розвитку вашої дитини! ДНЗ № 30Грати любить дітвора, Грати вміють на УРА!

Кiлькiсть переглядiв: 21

Коментарi