/Files/images/grupi/grupa_3/image-304aa35f70548912a2690826e5a0b8376e265393957b6a72b649afd1e1f79a3a-V.jpg

/Files/images/grupi/grupa_3/IMG_20150917_090001.jpg

/Files/images/grupi/grupa_3/IMG_20150917_091013.jpg

/Files/images/grupi/grupa_3/IMG_20150917_091115.jpg

Сьогодні комп'ютером нікого не здивуєш. Це сучасне чудо техніки є доступним і дорослим, і дітям. Стало навіть модно, щоб у дитини комп'ютер з'являвся якомога раніше, щоб малюк розвивався швидше. І разом із появою комп'ютерів миттєво виникли і наукові суперечки: корисно або шкідливо для дітей сидіння за комп'ютером. Однозначної відповіді, звичайно ж, немає . Комп'ютерні ігри розвивають у дитини швидкість реакції, пам'ять й увагу. Щоб грати в комп'ютерну гру, маляті необхідні посидючість, спритність. За допомогою таких ігор дійсно розвивається логічне мислення, дрібна моторика рук, зорово-моторна координація. Виконуючи веселі ігрові завдання, дитина вчиться аналітично мислити в нестандартній ситуації, класифікувати та узагальнювати поняття, прагнути до поставленої мети. «Ну, хіба це погано?» — запитують батьки. Крім того, діти, які легко орієнтуються в комп'ютері, найчастіше почувають себе і в житті більш упевнено. Вони легше адаптуються до різних ситуацій. Якщо не дотримуватися режиму, а, просто кажучи, не обмежувати комп'ютерний час для дитини, то незабаром вона із помічника перетвориться на Вашого сімейного ворога. Лікарі-окулісти застерігають, що занадтотривале знаходження перед монітором комп'ютера може призвести до зниження зору. Але найбільша небезпека — це виникнення стійкої комп'ютерної залежності.Весь свій час дитина проводить перед комп'ютером. Вона грає в будь-яку вільну хвилинку. Для батьків така поведінка повинна стати тривожним сигналом. Чому малюк віддає перевагу віртуальному життю? Можливо, якісь життєві обставини стали для нього дискомфортними? А можливо, останнім часом йому не вистачає Вашої уваги, і він у такий спосіб вирішив поповнити його дефіцит? Комп'ютерна залежність, звичайно ж, виникає не раптом. Спочатку дитина грає просто так, заради інтересу. Потім поступово вона втягується в гру, довідується правила, стає успішною. Як тільки Ви помітили, що в дитини зник інтерес до реального спілкування, вона довго просиджує за комп'ютером, настав час бити тривогу. Краще не доводити ситуацію до крайності.


Як зробити так, щоб комп'ютер не заподіював шкоди, а був корисним?

- Обмежте час, протягом якого дитина сидить за комп'ютером.
- Ретельно відбирайте комп'ютерні ігри, для початку спробуйте «пройти» їх самостійно.
- Не купуйте дитині ігри, в яких є агресія, насильство.
-Пояснюйте дитині, що комп'ютер, в основному, повинен використовуватися не заради гри, а для справи.
- Не ставте комп'ютер у дитячій кімнаті. Це призводить до безконтрольного його використання.

Як знизити шкідливість комп'ютера

Зниження стомлюваності очей:

- Хороший дисплей 15 дюймів (14 і 17 дюймовий монітори більш утомливі);
- Правильна відстань до дисплею (45-60 см);
- Обмеження часу гри в Doom і роботах в Інтернеті (найшкідливіше для зору);
- Заохочення мультимедіа із звуком (розслабляє зір).
Зниження фізичного стомлення (обмежена поза):
- Спеціальний комп'ютерний стілець на газпатроні, без підлокітників;
- Спеціальний комп'ютерний стіл з висувною дошкою під клавіатуру.

Зниження психічної напруги:

- Обмеження часу гри в Doom і роботах в Інтернеті;
- Регулярні перерви по 15 хвилин через кожні 30 хвилин.
Зниження електромагнітного випромінювання:
- Установка монітору задньою стінкою до стіни;
- Виключення пилу в приміщенні;
- Умивання холодною водою після роботи.

/Files/images/grupi/grupa_2/стр 1.png

/Files/images/grupi/grupa_2/стр 2.png

/Files/images/grupi/grupa_2/стр 3.png

/Files/images/grupi/grupa_2/стр. 4.png

/Files/images/grupi/grupa_2/стр. 5.png

/Files/images/grupi/grupa_2/стр. 6.png

/Files/images/grupi/grupa_2/стр.7.png/Files/images/grupi/grupa_3/проект1.png/Files/images/grupi/grupa_3/2.png/Files/images/grupi/grupa_3/3.png/Files/images/grupi/grupa_3/4.png/Files/images/grupi/grupa_3/5.png/Files/images/grupi/grupa_3/6.png/Files/images/grupi/grupa_3/7.png/Files/images/grupi/grupa_3/8.png/Files/images/grupi/grupa_3/9.png/Files/images/grupi/grupa_3/10.png/Files/images/grupi/grupa_3/11.png/Files/images/grupi/grupa_3/12.png/Files/images/grupi/grupa_3/13.png/Files/images/grupi/grupa_3/14.png/Files/images/grupi/grupa_3/15.png

Кiлькiсть переглядiв: 40

Коментарi