Шановні батьки!!!

Ви бажаєте всебічно розвивати свою дитину? Вважаєте за необхідне у сучасному світі володіти іноземною мовою вже з малечку? Тоді ми раді запросити Вас і Вашу дитину у гурток англійської мови «Hello».

Керівник гуртка - Овсяннікова Галина Костянтинівна, вчитель англійської та німецької мов (спеціаліст, МДПУ 2005р.)

На заняттях Ваша дитина познайомиться з англійською мовою: сформує та розвине лексичний запас, закріпить найбільш вживані граматичні кліше, буде вчитися вести діалог та складати невеличкі розповіді

Для проведення занять гуртка іноземної мови в нашому садочку спеціально облаштували кабінет англійської мови, який сам по собі надихає дитину до вивчення невідомої мови, пізнання культури країни, мова якої вивчається!

Заняття проводяться в ігровій формі, тож діти не втомлюються, а залюбки грають, допомагаючи іншомовним героям та виконуючи їх різноманітні завдання!

А для Вас, шановні батьки, проводяться звітні заняття, на яких Ви можете порадіти успіхам своєї малечі!

/Files/images/DSC07012.JPGІнсценування казки "Колобок" на англійській мові

Пограйте з дітьми вдома

Дидактична гра «Help the Mouse to get to the House»

Мета: Закріплювати лексико-граматичний матеріал згідно тем спілкування, що вивчаються; вправляти у лічбі англійською мовою; розвивати увагу, пам'ять; підсилювати бажання вивчати іноземну мову.

Попередня робота: На аркуші паперу намалюйте разом з дитиною предмети, які вона вивчала на занятті з іноземної мови (або приклейте надруковані малюнки), можна додати кольорові плями або цифри. Накресліть напрямок ходу гри крізь усі ці малюнки. Відшукайте вдома ігровий кубик та фішки (можна ще й запастись словничком - підказкою із занять). Ви готові!

Правила гри: Гра починається від a Mouse (Мишки). Гравці по черзі кидають кубик. Відраховують англійською мовою стільки зупинок, яка цифра випала на кубику (рахують вголос по-англійські). Ту зупинку, на яку вони потраплять треба назвати англійською мовою.

Наприклад: Вам випала цифра 4. Ви рахуєте: «one, two, three, four». І називаєте зображення на зупинці: «This is a frog».

Перемагає той, хто першим дійде до a House (будиночка).

Іноземна мова для малюків: коли і як?

Сьогодні коли дитина досягає віку 2-3 років, багато батьків всерйоз задаються питанням про навчання малюка англійської мови, про методики навчання, про те, скільки годин на тиждень займатися і т.д.

Чи потрібно в дошкільному віці вчити іноземну мову і навіщо?

Потрібно. Навіть якщо Ваша дитина буде вчитися в мовній школі і з першого класу буде вивчати іноземні мови, навчання його англійській мові до школи не буде втраченим даремно часом. Перше знайомство з іноземною мовою закладе сприятливу основу для осягнення тонкощів мови в подальшому, посприяє розвитку пам’яті, творчих здібностей.

Так, наприклад, дитячі пісні англійською мовою закладають окремі граматичні структури у свідомості малюка. А рольові ігри навчать його як манерам і взаємопідтримки, так і правильної англійської інтонації.

Ви навчаєте дитину іноземної мови

Для початку, привчайте вухо малюка до відмінності у звучанні двох мов. Перш ніж почати говорити з ним на іншій мові, співайте йому пісеньки на цій мові, давайте слухати записи.

Ритуал переходу з однієї мови на іншу. Після того як дитина вже досить звик до рідної мови, у віці від восьми місяців до року введіть в свій щоденний побут моменти, коли ви будете говорити з малюком на іншій мові.

Не забудьте супроводжувати перехід на іноземну мову спеціальним ритуалом. Поверніть дитину обличчям до себе і скажіть йому, дивлячись в очі: «А тепер ми` збираємося говорити по-англійськи. Це ніс, рот, руки, ноги, живіт, волосся…»

Говорячи це, доторкання до тих частин тіла дитини, які називаєте. В кінці уроку зробите ритуал переходу на рідну мову. “А тепер ми знову будемо говорити по-російськи: ось твій ніс, рот, рука, нога, живіт, волосся …».

На перших заняттях ви даєте назви різних предметів на мові, що вивчається і в той же час показуєте дитині, що ви вмієте говорити цією мовою. Не забудьте придумати щось смішне, тоді ваш малюк швидше полюбить цю мову!

* Книжки з картинками. У віці від року до півтора років дитина починає всерйоз цікавитися книгами і любить, коли йому пояснюють, що намальовано на картинці. Часто у нього вже є улюблений твір. Якщо він добре знає його зміст рідною мовою, спробуйте переказати йому те ж саме іноземною. Під час “уроку” після звичайного ритуалу і вашого монологу на іноземній мові скажіть малюку: зараз станеться щось особливе. Візьміть книгу і продемонструйте, що її можна перевести на іншу мову.

* Словник. Півтора-дворічного дитини можна спробувати зацікавити словником з картинками. Найкраще для цього підходять словники, в яких на кожній сторінці є декілька ілюстрацій. Покажіть малюкові зображення, відповідне сказаного вами слова, потім попросіть його, щоб він сам знайшов потрібний малюнок. Вставте слово в різні фрази, виділяючи його голосом. Попросіть дитину сказати це слово ще раз. Пізніше він зможе відтворювати вже цілі фрази. Виробіть у себе звичку обов’язково повторювати те, що ви пройшли напередодні. Прочитавши книгу до кінця, почніть читати її з початку, якщо, звичайно, вона подобається малюкові. Робота зі словником – найкращий засіб розширити словниковий запас дитини і зробити вживання слів більш точним.

* Дитячі книжки. Коли ви переконаєтеся, що малюк розуміє казки та інші історії, які ви йому розповідаєте рідною мовою, перекладіть їх на іноземну. По можливості вибирайте книги, що містять всього по кілька слів на сторінці. Нехай дитина повторює текст за вами, фразу за фразою. Потім допоможіть йому перевести текст.
Кiлькiсть переглядiв: 17

Коментарi